Meny Lukk

Systemansvarlig CRM og Marketing Automation

Du vil bli en del av et spennende team, Digital Forretningsutvikling, som arbeider med teknologi, produkt- og forretningsutvikling for økt innsamling. I tillegg jobber teamet sammen med resten av organisasjonen for effektivisering og digitalisering.

SOS-barnebyer satser innen disse områdene og du vil være en del av og jobbe opp mot miljøer som er preget av høyt motiverte og kompetente kollegaer. 

Ansvar og oppgaver 

  • Du vil få systemansvar for vårt CRM og vår(e) Marketing Automation system(er)
  • En viktig del av rollen er å være teamets fremste bindeledd for disse systemene mot forretningssiden (superbrukere og prosesseiere).
  • Du vil også ha et ansvar for forvaltning og vedlikehold av systemene: Dokumentere og kvalitetssikre nye behov, prioritere oppgaver, bestille og teste endringer i systemene.
  • Man må trives med koordinering av systemleverandører.
  • Du vil også bidra til operativ sikring av datakvalitet, sammen me.d andre kollegaer i teamet.
  • Drive prosessutvikling- og forbedringsarbeid sammen med øvrige avdelingers Innspill på endrings- og utviklingsbehov til resten av teamet. 

Ønskede kvalifikasjoner 

  • Relevant universitets- høgskoleutdanning innen IT eller markedsføring.
  • Erfaring fra jobb i grenselandet IT-system salg, markedsføring.
  • Dyp kjennskap til minst ett CRM-system og kjennskap til Marketing Automation systemer. 
  • God økonomiforståelse, kunnskap om databaser og datamodeller.
  • Erfaring med kontinuerlig forbedring av prosesser og systemer.
  • Erfaring med fundraising er en fordel, men ikke påkrevd.
  • Evne til å jobbe selvstendig, systematisk og målrettet.
  • Høy gjennomføringsevne, initiativrik og serviceinnstilt.

Vi tilbyr

  • en spennende og faglig utfordrende stilling i en offensiv organisasjon godt og engasjert arbeidsmiljø
  • lønn etter avtale
  • gode pensjon- og personalforsikringer

Arbeidssted: SOS-barnebyers kontorer sentralt i Oslo.

Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Karl Olav Sørensen på 911 66 132 eller e-post karl.sorensen@sos-barnebyer.no.

Søknad med CV merkes med emne «Systemansvarlig» og sendes til HR-rådgiver Anette Fredriksen på e-post soknad@sos-barnebyer.no søknadsfrist snarest. Alle søknader vil bli vurdert fortløpende.